Pages

mercredi 1 mai 2013

Saint-Suliac

français

Saint-Suliac, un magnifique village tout près de Saint-Malo. Je vous montrerai d'autres photos durant les prochains jours. :-)

Roger Gauthier, Le photographe venu du froid

••••••••••••••••••••••••••••

Saint-Suliac

Saint-Suliac is a beautiful little town near Saint-Malo. I will show you some other photos that I took there, during the next few days. :-)

Roger Gauthier, The Photographer who came from the cold

9 commentaires:

  1. this region is one of our great dreams ... and your gorgeous pictures give the dreams a face.

    thank you so much for sharing these beautiful impressions with us.

    isabella

    RépondreEffacer
  2. Une photo qui fait rêver.

    RépondreEffacer
  3. J'aime beaucoup...
    Merci Roger !

    Pierre

    RépondreEffacer
  4. C'est génial, Roger, tu me fais découvrir des coins de mon pays, jusque là inconnus de moi.

    RépondreEffacer
  5. St Suliac sur la Rance.

    RépondreEffacer
  6. Ah les grèves interminables. Y marcher. Y être.

    RépondreEffacer
  7. Gorgeous picture! A composition success!

    RépondreEffacer
  8. Nice picture. A good choice !

    http://photoessencia.blogspot.com/

    RépondreEffacer

Peu importe que vous soyez photographe ou non, expert ou non, je serai toujours heureux de lire vos commentaires ! :-)
•••••••••••••••••
I'm always happy to read your comments,whether you are a photographer or not, an expert or not! :-)